Friday, October 19, 2012

-: Macam-macam Damia :-

Assalamualaikum

Ni kes dia duk ngacau aku solat la ni...hehehe
Dia suke sgt tarik bulu2 sejadah tu...memg suke sgt
yg paling bes,time aku duk solat dia mesti jenguk muka aku...sweet kn :)
kdg2 dlm ht nak tergelak jgk dibuatnye
agaknye ape la ibu aku duk buat ni...kejap bangun kejap duduk
kdg2 tu dia tarik jgk telekung kat blakang
klu tanak dia kacau bg je kertas pape,kompom la dia diam duk belek kertas tu...ngeee
xpon bg je bantal musyuk dia tehn letak puting kat mulut dia,diam la dia
tp nnt dia dtg jgk jenguk aku kat sblh...hehehe

ni saje jek ngusik dia
lg 1,time aku nak ngaji tu la dia nak manja2...alolo manja ibu ni muahhh
so,terpaksala aku layan dia sambil ngaji
dia suke jgk main songkok ayah,so aku try la letak kat kepala dia...ngeee
see...comey kn? T_____________________T


bile aku ckp " adik,duk diam ibu nak amek gbr anta kat ayah"
trus dia camtu,nampak tersangat la baik kn..hahaha


duk geram jgk kat surat Yasin aku tu
dia kn ulat buku...hehehe
insyaAllah


comey jek kn shaye...**angkatbakulsendiri








buat2 jeling manja plak
korg tau dak dia nak ape tu?...ngeeee
dia nak mam la kalu manja2 tu


sori okeh
ai nak buat kje ai...xde masa nak layan ibu duk snap2 gbr


tngok ar tuh...notti kn
aku letak dia tarik balik
aku letak jek dia tarik balik
las2 aku mls nak layan,bia je dia wat kje dia janji dia xkacau aku
da penat dia main la nnt...>.<


sbnrnye dia duk tarik2 sejadah tu dia pon nak solat mcm ibu kot..ngeeee
sweet heart ai memg clever girl...muuuuuuuuuuuuuahh


1 comment:

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)