Monday, October 15, 2012

-: Bile kenyang je trus buang.... :-

Assalamualaikum

Ni lepas2 balik dr umah bb sitter dia
balik2 umah je mesti mintak susu...ngeee
dia akan buat2 manja,nak melekat je nga aku tu maknanye dia nak mam la tu...T_____T
skg pengasuh tu da kira sng banyak coz aku btau dia xpyh mandikn tuk mlm,xpyh pkai bju tdo trus sbb aku nak balik mandikn sendiri si bambam ni...hehehe
bukan ape,sbnrnye pangasuh ai tu salu mandikn Damia awl sgt kot sbb ms aku amek tu dia da mcm berpeluh2 ckit
aku tanak dia xselesa tdo mlm nanti,dat y aku balik mandikn sendiri

bile dda siap mandi
mcm biasa la,dia nak mam la
abes 5oz cenggini la dia
abes2 je trus buang la...hehehe
yg klakarnye..aku suh dia mnum jgk bagi abes yg tggl skit2 tu
sygkn,susu skg da la mahal ...nnt rugi je
skit pon kira tau,sume tu duit tau >.<


bile aku bg suh dia abeskn,dia blh tgok...hahaha


bile btol2 abes...dia tunjuk kat aku botol kosong
hahaha...pandai dia


da kenyang ht pon senang la
bile letak dia kat walker ni sure la aku ade kje nak buat
masuk tgok ape yg ade kat dapur...@_@


idung lecek...comey


bile mood oke...sng skit nak amek gbr
klu x,sure pusing ke lain...hahaha

1 comment:

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)