Thursday, April 28, 2011

-: Jamuan perpisahan Haikal :-

aku nga BOSS


Kak aton malu2 plak..eghehe


My Boss wit Boss Acces (Helmi)


Wah...abg radhi lapar sgt tuh..:p


Amboi abg shamsul...suke udang no..:-)
Tgk tu kak lily duk jeling tgk bape ekor
abg shamsul amek udang
erm...

Agar2 laici....frust btol.xpasan la plak buat agar2
lupa nak wat kua
da siap mkn baru ingat

ayam masak lemak cili api...pedas o kak aton masak...nyum2


Kerabu mangga...masam seh


duk sagat mangga...kecur air liur


kek coklat pisang
nyum3..

kek dr SW


ikan goreng


nga BOSS,kak aton n haikal


Haikal dipaksa potong kek
sempena perpisahan dia nak bertukar
ke Pahang


Boss duk ngusik helmi...
makin tembam helmi skg
sori ya bos (helmi)
eghehe...




kak lily tgh tumis bawang


Staff RNO


Staff RNO SW SB1 Fetex & Axe


kak aton tgh duk sagat pelam..nak buat sambal
sdpnye...:-)


sambal telur


sambal udang


abg shamsul yg tertinggal...terpaksa la snap lg


Shariam & shamsul & kak lily

Taugeh


Taugeh tauhu


Udang 

:-)

:-)

Tuesday, April 26, 2011

-: KAu terCipTA uNtukKu :-

Menatap indahnya senyuman diwajahmu

Membuat ku terdiam dan terpaku

Mengerti akan hadirnya cinta terindah

Saat kau peluk mesra tubuhku
Banyak kata

Yang tak mampu kuungkapkan

Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu

Hadir dan temani aku

Disetiap langkah

Yang meyakiniku

Kau tercipta untukku

Sepanjang hidupku
Aku ingin engkau slalu

Hadir dan temani aku

Disetiap langkah

Yang meyakiniku

Kau tercipta untukku

Meski waktu akan mampu

Memanggil seluruh ragaku

Ku ingin kau tau

Kuslalu milikmu

Yang mencintaimu

Sepanjang hidupku
Aku ingin engkau slalu

Hadir dan temani aku

Disetiap langkah

Yang meyakiniku

Kau tercipta untukku

Meski waktu akan mampu

Memanggil seluruh ragaku

Ku ingin kau tau

Kuslalu milikmu

Yang mencintaimu

-: Danish :-) :-

buat2 manje plak...:p


Danish majuk...hehehe


control macho pas majuk..huhu


aksi bodek ni...(ajak g taman)

Sunday, April 17, 2011

-: Puas hati :-

Mood ok..:-)

Arini aku dpt khabar yg kwn sepejabat dr SAL meninggal dunia...
Aku penah jgk r mintak tlg dia buat kje2 team kami dr SB1.Dia sorg kwn yg ceria,bergaya..tp xsangka lak dlm2 diam2 dia tu dia berpenyakit upenye.Dlu dia dr Banting dengan kak Harison.Mula2 dlu ms dia kne tuka ke SAL dia nak cari teman umah,tp ms tu umah aku full.kesian lak,tp nak wat cemne,dah full.kami jumpe ms kat opis SAL jela,tu pon kalu aku nek kat tingkat 4 bilik Sub Xtvt.Dia duk sebilik nga Kak Leha,Kak zana,Kak Wan

Cik Rosmawati Abd.Aziz  -  27  tahun - Pemb.Peg.Teknik  -  SW SB 2    telah  kembali ke Rahmatullah  di Hospital HUKM, KL pada  Hari  Ahad 17 April 2011 bersamaan 13 Jamadil Awal 1432H  pukul  2.51 pagi  kerana  penyakit Anemia  dan jenazahnya  telah selamat disemadikan di Bentong, Pahang pada hari tersebut.     


- AL-FATIHAH -

Friday, April 15, 2011

-: :( :-

Sedey sgt2...aku demam lg
Da g kenek 2x pon still demam lg.camne ni,sok nak jumpa pelangi petang n kakak dia.da la nak jln jauh.:(:(
Ya Allah,Kau sembuhkanlah demam aku hamba Mu ini yg Allah..

Wednesday, April 13, 2011

-: Firman :-

"Sebagaimana Firman-NYA; Dan janganlah kamu mendekati zina, sesungguhnya zina itu adalah suatu perbuatan yang keji dan jalan yang buruk. (al-Isra: 32)"

-: Diam jela :-

Aku cukup benci kalu buat baek kat org tu,tp org tu pijak kepala kte lak
 Memg benci...benci sgt2

Tuesday, April 12, 2011

Monday, April 11, 2011

:-)

Hepi besday e1...

Selesai sudah majlis aku yg serba sederhana pd 08042011 pkul 10mlm.
Thanx ma&abah,adek2 serta kaum keluarga yg byk membantu...xlupa jg kepada kak Aton yg tlh byk membantu aku dlm menyiapkn bakul2 hantaran..:-)

-: Trime jela.. :-

Erm...aku trime la seadanye.Tq BOSS.:(

Wednesday, April 6, 2011

-: 6 JENIS WANITA MALANG :-

“Jangan engkau kahwini wanita yang enam, jangan yang Ananah, yang Mananah, dan yang Hananah, dan jangan engkau kahwini yang Hadaqah, yang Baraqah dan yang Syadaqah.”
Wanita Ananah:banyak mengeluh dan mengadu dan tiap saat memperalatkan sakit atau buat-buat sakit.
Wanita Mananah:suka membangkit-bangkit terhadap suami. Wanita ini sering menyatakan, “Aku membuat itu keranamu”.

Wanita Hananah: menyatakan kasih sayangnya kepada suaminya yang lain, yang dikahwininya sebelum ini atau kepada anaknya dari suami yang lain.

Wanita Hadaqah: melemparkan pandangan dan matanya pada tiap sesuatu, lalu menyatakan keinginannya untuk memiliki barang itu dan memaksa suaminya untuk membelinya.

Wanita Baraqah: ada 2 makna, pertama yang sepanjang hari mengilatkan dan menghias mukanya, kedua dia marah ketika makan dan tidak mahu makan kecuali sendirian dan diasingkannya bahagianya.

Wanita Syadaqah: banyak cakap tidak menentu lagi bising.

Dicatat oleh Imam Al-Ghazalli

-: Hasil kje tgn ija & kak Aton :-

like it...hehehe

hasil keje yg 1st...main2 buat je

xsangka menjadi plak...hurmmm

ni la dia yg da siap...hehehe..cantik x?:))

erm...

Monday, April 4, 2011

-: Ciri-ciri lelaki yg disukai perempuan :-

1) Lelaki tulin. Tahu hakikat yang dia dijadikan sebagai lelaki.


2) Lelaki yang berharga. Lelaki yang tidak cemburu buta kerana lelaki yang cemburu itu lemah dan cemburu itu melambangkan bahawa dirinya tidak berharga.

3) Lelaki yang teguh jiwa. Tidak mudah mengalirkan air mata. Bila lelaki menangis, maka harga dirinya hilang kerana air mata adalah perhiasan hati wanita.

4) Lelaki yang sederhana. Tidak meninggi diri dan tidak pula terlalu merendah diri.

5) Lelaki yang cantik. Wanita menganggap kecantikan lelaki berada pada perangainya

dan kebersihan hatinya.
6) Lelaki yang tabah. Tidak mudah hilang akal bila menghadapi masalah dan tidak bingung atau kalut bila menghadapi suasana menekan, kesuntukan masa, atau cemas.


7) Lelaki yang berwawasan. Tidak melakukan sesuatu tanpa merancang. Objketif dan cekal dalam mengejar cita-citanya. Masa digunakan untuk perkara yang produktif.

8) Lelaki yang baik. Tidak suka hidup berfoya. Taat kepada suruhan agama. Tidak berjudi, berzina atau minum arak.

9) Lelaki yang sopan. Tahu menghormati orang tua serta pandai mengambil hati.

10) Lelaki yang mengasihi. Walaupun mungkin dia tidak menyatakan kasihnya pada wanita itu. Satu masa, wanita berharap lelaki ini akan meluahkan perasaan kasihnya itu.

11) Lelaki yang ceria. Boleh berjenaka dan berkongsi cerita. Tidak selalu sugul dan berkerut-kerut dahinya





-: Capet sehhh :-

2h2m

aduhai...dugaan oh dugaan...

aku tersepit diantara 2 pihak.sane ok,cni xok

Ya Allah Ya Tuhan ku..seandainye pekerjaan ini baik bagiMu,maka Engkau permudahkanlah bagiku pekerjaan ini.Amin..:(