Tuesday, October 2, 2012

-: Audit ZBT KLANG 2 di Banting :-

Assalamualaikum

Huhu...ckup2 fobia nak dtg time ade audit
tringat kisah lelame...dah agak dah,kompom mamat tu akan jd auditor ktorg...
xpyh la nak cite kn,benda lepas da
tp bes gak biler ingat2 balik ms 1st time mamat tu anta emel kat aku...huaaa
pelik jgk la...tang mane la dia suke tgok aku ni..hehehe
tp xpela,kenangan tu
ms dia duk sebok2 tanye aku da kwen blom thun lepas dia xcaye aku da kwen sbnrnye
sbb dlm ht dia ms tu ade taman...**mood suka sgt la kot ms tu**
skg dgr2 cite dia akan jd boss...huhu
ms dia audit thun 2009 ritu dia TA lg..tp dgr2 cite dia da abes study
waaa...asst manager la dia pasni
tahniah ye abg J*******  T______T

sempat amek 4 org ni je auditor2 yg mengodit file ktorg...hehehe
nak amek yg lain segan la plak
xnampak mamat tu...ms tu dia kat sblh kiri aku kat blakang
yg kat tgh tu memg straight gler la skit...encik Zailan
yg kat hujung belah kanan ni sporting abes...kalu xbtol dia tgur elok,baik2...encik Jailani
yg baju itam belang2 tu pon ok gak...encik Zamil
yg hujung skali tu aku tatau name dia sape...
yg pmpuan ni SP ktorg
dia duk kat exch Banting...pn Harishon


otw nak balik da ni...saje amek signboard ni
xde kje kn sbb duk blakang,x drive g banting


ni part yg xblh blah ni...sempat lg sblom balik ktrang rembat pelam bulat ni kat exch banting
OMG,subhanallah memg byk gler buah pelam kat pokok tu
aku n team da rabun mata
benti kete trus amek,petik2 nga tangan je
memg buah sampai meluyut2 ke bwh
agaknye org kat sane da muak mkn pelam ni kot sbb tu xde org amek..xpon ntah2 dorg saje nak bg pelam tu masak..dtg2 ktorg blasah ckup2...hehehee
yg pelam kat depan sane tu panjang2 plak
tp xde buah sgt
so,blasah jela yg ni
dpt byk gler...so,kongsi2 la aku,safura,nik...huhu


Sekian,
abes sudah internal audit ISO utk 2012 oleh group en.Zamil
pasni xde nak pening2 pale da...Alhamdulillah,so far sume ok
oke..daaaa



No comments:

Post a Comment

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)