Friday, October 12, 2012

-: Damia si bambam :-

Assalamualaikum

Lagi2 Damia,lagi Damia....muahhh
mesti korg boring kn ari2 duk tempek gbr si bambam ni je
memg aku saje nak letak kat blog ni gbr si bambam je
nak cite ttg dia je...hehehe
tgok tu..tah pape dia wat muka mcm tu
ikut sape tatau la..idong pettt,pipi bambam T____T


hepi sokmo bile duk nga ibu ye


da rope mcm boboy jek si bambam ni...hehehe


muka mintak susu...hahaha


dia pandai
kalu dia nak mintak susu aku da blh agak da
dia sendeng2 aku...duk nak panjat2 aku tu maknanye dia nak sesuatu la tu
bile aku bg tetek,dia da pandai da skg...tanak dia
pusing muka ke lain...memg dia da tanak langsung
sedey plak rase sbb xdpt nak bg susu bdn tuk jangka ms panjang kat dia
tp xpela,nak wat cemane da dia tanak
takan nak paksa
Alhamdulillah,sempat jgk bg dia sampai umo dia 5 bulan even pon xsampai 2 thun
dptla jgk mrase breastfeeding
sweet sgt tgok dia ms dia duk tengah netek...hehehe

No comments:

Post a Comment

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)