Friday, September 14, 2012

-: Tinggal ciuman sblm g keje :-

Assalamualaikum


sblom g kje opkos la kene cium,gomol2 dlu si bambam ni
kn nak tinggal dr pg sampai ptg
kalu time kat tmpt kje tu asek tgok jam je nak cepat2 je balik
biase la ade bdk kecik kan..kompom la nak balek cepat...winduuuuuuuuu
mcm la aku sorg jek ade anak kecik kn...hehehe
biase la xcited ank 1st kn
org kata klu da masuk anak 2nd,3rd tu da kurg la skit...heheh
btol ke cmtu?klau aku same je kot....sbb anak kn :)



muka aku yg xbrape nak ceria da skg....
rmai org duk tgur muka aku mcm org byk mslh.btol ke?
korg tgok plak cemane?ade rupa org pendam mslh ke??huhu
yes,dat rite...byk sgt poblem
tp xpe,aku yakin Allah sentiasa ade disisi selalu utk menolong org yg lemah teraniaya mcm aku...Redha dgn ujian drNya.Mungkin ade sinar dikemudian hari,cuma hari ni Allah sembunyikn dlu sbb nak uji sejauh mane aku sebagai hambaNya dibumi ni ingat padaNya.
Senyum selalu even pon ade mslh,pasti kite dpt ceriakan org lain didepan kita.T_____T

ceria la mcm si bambam ni even pon tersimpan seribu kesedihan
muuuuuuuuaaaahhh...syg adek selamanya

disitu ade ibu,di situ ade Damia
asal je aku ade kat umah asek nak bertempek nga aku je
tu yg kalu ari senin je mls sgt nak g kje sbb syg nak tinggal si bambam ni kat umah bb sitter dia...hurm
tp ape blh buat...demi kje terpaksa la jgk
kalu kaya da byk duit len cite...blh duk umah goyang kaki...hahaha
eh xla,aku xsuka duk saje xde wat kje ape..at least wat bisnes ke ok gak
tp xde modal plak...huhu


si ulat dia tu da itam legam da...mane x itamnye
duk isap je bile dia nak tido
skg dia xnak da ulat tu...dia asek duk gisap bantal dia plak
abes basah2 bucu bantal dia
pagi2 dia memg ceria selalu
manja sgt...^__^







1 comment:

  1. kizz & gomol2 tue wajib jgk bg aku hehhee...
    aku anak 2 totap rindu.. tambah2 si ellesya tue dh pandai ckp, kadang2 ayat2 dia buat aku rasa nk ja jd suri umah...
    tambah pg td dia meraung2 nangis x bg aku p keja katanya dia akan rindu kat aku nanti huhuuu

    ReplyDelete

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)