Thursday, September 13, 2012

-: Open house ~~ opis Yuscon :-

Assalamualaikum

Ni cite open house (opis) incit hb 30/8 baru ni
memula tu bdk2 kje dia nak wat selase sblm tu...
aku ok je,tp aku xdpt la nak join dorg
alih2 ckp kat hb aku memg xleh la nak amek cuti lelame ms tu coz opismate aku cuti kawen 2 week....kami kn berdua je,so klu sorg off,sorg lg kne on la...hehehe
so,hb bincang lg nga staf dia..so,dorg nak buat kamis 30hb tu
kalu amek cuti sehari okla skit..blh mintk tlg kakak2 opis tu tlg tgok2kn alarm...huhu
Alhamdulillah...dorg nak tlg tgok2kn alarm kat exch kami
ari rabu 29hb tu aku mintak nga bos nak halfday...
kul 1 aku pon cepat2 la nak kua kn...nak singgah jap kat PKNS nak carikn baju melayu incit hb...punye la ssh nak dptkn kaler merah ni
kalu yg ade pon memg xsame kaler,ade pon xde saiz plak..huhu
hb ai ni pkai saiz M,so byk yg duk ade tu saiz XL,XXL
las2 aku da bosan nak jln,penat sgt da ms tu kbtln plak ms tu aku puasa :)
ms duk jln ke hujung kdai tu,aku da nekad
kalu xde jgk kat tingkat atas ni
aku nak balik je...pakai jela yg mane duk ade
xkesahla kaler apepon
at las...Alhamdulillah
ade jgk kaler yg duk cari n saiz yg nak
so,kami dpt la pakai sedondon kaler merah...red warrior T___T
da jumpa kaler yg nak,cepat2 balik umah n kemas2,siap2 thn trus btolak balik utara
barang dlm kete toksah ckpla..sume angkut...hahahha
kete da jd mcm umah...(^___^)
btolak dr Kota Damansara kul 615ptg...agak byk jgk la kete ms tu.
yela,time org balik kje kn...ade jgk yg nak balik kg kot..cuti lame kn
Alhamdulillah,kami sampai jgk kat AS dgn selamat kul 905..hehehe
laju x aku bw kete?
berdesum mcm roket...hahaha


ni adik aku yg duk study kat UUM
thun las kat sane...hurm


testing2...hahaha

















ni bibik mak mentua



























yg baju ijau duk cedok lauk tu ustaz yg bw aku n mak g umrah thun lepas..:)






abg Det ~ kazen incit hubby


kek,cupecake,agar2 sume Ida yg buat
ptt la mlm tu dia xdtg,rupe2nye duk wat kek ni..hehehe
tenkiu Ida,sedap kek tu

 

nak jgk benda alah ni melekat kat mulut dia...






staf2 incit hubby..aku xkenal name pon
kenal muke je
sembang pon xpenah...huhu
yg sorg blh kanan ni penah sembang la ms dia g repair paip kat umah ritu..:)











adik ipar,Pn Norlela...tokey Secret Recipi AS+Jitra















ni sume staff incit hubby (^_^)
yg sebelah aku tu Balqis...kerani akaun kot..:)
yg tudung itam tu Rizaida...kerani technical,dia pandai buat kek o...nak tempah kek dia blh la lawat blog dia rizaida84.blogspot.com
byk kek dlm tu..
yg lain2 sume aku xkenal
ops...ade sorg lg,mak buyong.agaknye dia balik awl,penat  kot
Pinat...dia asst Balqis..(^_^)






























kbykan staff yuscon ramai lg yg aku xkenal sbb dorg duk site
klu g opis pon jumpe bdk2 opis jela

duk pujuk si bambam suh tgok kamera
dorg nak amek gbr...T___T

haaa....kan da syum dia
si bambam ni memg murah senyuman mcm ibu dia
nnnnnnn mcm ayah dia jg...:)

kami lg..
tgok tu muka si bambam tu masam je
dia memg xleh panas2...mula la muka dia masam
oppssss...korg tgok tu,incit hb ai dgn slamber je dia sentengkn lengan baju
kan da xlawa tu

sayang kamu b2...muahhh 23x ganda

 
aniq sebok duk ngamok nga mama dia duk ajak balik
bdk tu memg mcm tu,xleh duk lelame umah org...hehehe


incit hb : bak mai kamera tu bg depa tu tlg cuci kn gbr,nak bg depa tu sorg 1 gbr ni
pn Lela : alaaa bg cup,nanti2 la blh cuci...awat nak kalut sgt.kat kl pon blah cuci kn
aku : haah...nak kalut psl pa,kat sane pon blh cuci,bile2 pon blh bg la...kalut btol








 

agak2 yg mane satu kakak,mane satu adik?hehehe

aniq ckp dia xde prasaan senyum...huahaha
lawakn bdk ni...mcm2

tgok tu...sbnrnye dia da xde mood
nak balik sgt2 da tu..ipad pon da xmau lyn da...

Damia wit achik...
dak achik ni suke sgt bdk2...dia suke dokong si bambam ni
suke mlayan kerenah si bambam ni...(^__^)

No comments:

Post a Comment

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)