Friday, September 28, 2012

-: Liquid Cleanser jd mandian Damia... :-

Assalamualaikum

Ni kes minggu lepas bila ayah damia dtg sni
ari sblom tu ayah dia ade kje kat kl...jumpe kwn dia
esoknye 19 sept dia xde kje n xde xtvt pape
so,dia request nak jaga damia kat umah...jdnye aku xpyh nak nak kua awl2 g kje pg tu sbb xpyh nak tempuh 9 trafic light...huhu
kbtlan aritu jgk ktorg ade internal audit file ISO kat banting.so,nak kne kua awl jgk la ckit abb nak kne travel jauh kn
aritu duduk la damia kat umah nga ayah dia...hehehe

benda alah ni sbnrnye duk kat atas sinki sblah je pencuci pinggan
biase ade je sblh LC tu sabun mandi Damia
alangkah bertuahnye Damia aritu dpt mandi nga LC tu
agaknye pg,tghr tu ayah dia mandiakn dia dgn tu la ye
ni aku dpt tau sbb bila ptg tu aku balik kje lbh kurg pkul 6ptg,sampai2 aku tgok dia da nak mandikan si bambam dia tu
ko tau dak...alagkah terkejutnye bile aku tengok dia mandikn Damia dgn LC tu..
klu korg rs mcm nak marah ke atau cemane?
yg si bambam tu plak tergedik2 galak bile dpt main air
ayahnye plkak syok je duk sabun si bambam tu,yela lepas picit..picit lg
aku menjerit sbb terkejut tgok dia mandikn dgn LC baru dia pasan tu LC,bukan sabun Damia...hahaha
lps tu blh ckp..."eh abg xprasan tu LC..biasakn sabun mandi adik ija letak kat sni"
aku pon ckp balik..."aik...xkn xprasan kot,sabun mandi adik kn bekas purple.sabun mandi adik da abes,ija blom letak yg baru lg..."
haishhh..cepat2 aku amek sabun mandi baru letak kat situ then mandikn balik Damia
kecian kat Damia ritu kne mandikn dgn LC


see...biasanye sabun mandi Damia duduk nye mcm tu
yg anakku tu display je..hehehe
Damia pkai carry junior...^__^

1 comment:

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)