Wednesday, September 12, 2012

-: Damia wit aunt :-

Assalamualaikum

Ni kisah mgu lepasnye gbr...
incit hb ade kat cni lg,so ajak la dia g OU bw si bambam n adik jenjln sane
da lame xg sane...
sbnrnye ke sane ade hajat besar,da lame teringin
tp ni baru dpt..tenkiu ya incit hb..muahhh

bambam wit cikngah dia


bulat mcm cikngah dia...
yeahooo,jom jln2


rojak sedap Ooo..
tp ni la ubat idung aku sbnrnye...takuttttt
pimpleeeeee...oh no @__'


nasi lemak ayam goreng berempah
nyum3x


da puas2 jln,kami singgah dlu sblom blik kat papparich
nyum3x...ni incit hb punye
dia punye aku punye jgk..aku ni kn suke mkn yg dia punye


mee curry...ni adik aku punye daa
memg pekat gler n pedas yg amat
aku memg xsuke mkn kari sbnrnye..huhu


ai ape tah...ni adik punye n incit hubby


ni ai kami ber3
:)

sgt2 syg n tenkiu...^___^


dan ini pon...syg sgt2 n tenkiu...^___^
lps2 je trus kami balik coz incit hb nk jumpa uncle mie lompac plak kat sunway giza...:)

No comments:

Post a Comment

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)