Monday, September 24, 2012

-: Damia galak bile mood "oke" :-

Assalamualaikum

Damia bdk bambam,cerdik,bijak,ceria sokmo,xbanyak songeh...muah,syg kamooo dik

even pon baru bangun tido...Damia tetap ceria slalu


tngok tu...
wlpun dia bangun dlu dr ibu dia,tp dia xpernah kacau ibu dia tau
dia mesti duk diam je...main2 nga bear dia,guling2 sorg2...dia memg bdk baik...T___T
part yg pling aku suke ngusik dia
bile dia bangun dlu kn..aku salu prati kn dia
dia kalu tgok aku pejam mata,dia akan pejam mata dia balik
xpon dia akan main sorg2 sampai la aku bangun...bes x mcm tu?


skg aku da tolak katil ke tepi dinding
bukan ape,takut dia jatuh kn
da 2x dia jtuh katil..huhu


segala mcm da ade kat katil
Damia punye la ni


biskut raye...suke tgok biskut ni.sweet sgt kn...hehehe


rope da mcm laki la bdk ni kn...huhu





wah...penat btol tu
dia salu akan pelok bantal musyuk dia
xpon ulat ni dia akan gentel2,gomol2 sblm dia tdo
bau mcm ape da
muka ulat tu pon abes da itam2,masam2 da baunye..huhu













sungguh hepi dia bile ibu dia duk mlayan dia je
kalu x,abes sume paper dia koyak2,sepah2 kan























nak bergurau je kje dia
aku ckup hepi bile dia hepi..syggggg ketat2


 tenung ape dik sampai nampak lobang idong tu..buyuk la..eeee,malu ;p





korg tgok tu...1 jari ke dlm mulut,1 jari lg mcm nak korek idong
truk btol ini budak...huhu











ni aunt dia panggil la ni suke sgt
aunt dia rajin duk mlayan dia,sbb tu dia jd manja ckit
dat y ayah dia panggil  adik manja...manja la sgt...hehehe


tngok tu..ade je kje dia nak buat
abes dia nak klebek benda2 kat kete dia tu
tarik sane,cabut sni..mcm2
jd brutal mcm ibu dia...sweet sgt kn..huhu











hepi sgt sampai terjelir lidah2...muahhhh


:)

2 comments:

  1. alahai bam2 nyer dia...geram pulak tgk gmbr time tdo tuh..

    ReplyDelete
  2. anak pompuan mmg masa bb nmpk muka mcm laki, ellesya dlu pon g2..
    sbbnyerr muka anak pompuan kan ikut bapak depa...
    tgk emir masa aku nk kuaq spital dlu ramei kata anak pompuan walhal laki
    tapi skrg hg tgk muka emir mcm pompuan ka? :P

    brapa kg dh damia? emir 5bln 7.5kg :)

    ReplyDelete

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)