Wednesday, August 15, 2012

-: Damia melawat opis ibu :-

Assalamualaikum

Jumaat lepas incit hubby anta aku g kje
kebetulan skg adik yg tgh bercuti dtg jaga Damia..so,ade org la yg pegang Damia
ade chance la Damia nak ke opis ibu...hehehe
da 3 hr kete comel aku ni rosak aircondnye
tah ape yg rosak tatau la..bile on aircond bukan sejuk,tp kua heater
huaaa...paham2 jela highway NKVE tu cemane
time g kje,balik kje..da terbiase aku nga jammed ni
tambah2 lg time balik kje..huhh..memg jammed tahap gaban ah
plak tu 3 hr xde aircond...da rs mcm udang kene bakar
jumaat tu incit hubby anta aku g kje then bw kete tu anta wkshop
nasib la ade wrnty lg..selamat duit tuk raye...ngeee


Damia nga Kak Ton (nenek aton)
tgok tu...dgn baju tido lg
xmandi lg tu..hehehe


Damia nga aunt Lily
bile da lame skit,Damia mula hepi da
memule je dia mcm blur skit..yela,xkenal kn lg


nga Fairus...dia ni suke bby
nmpk sgt dia suke bby...yela,xlame lg nak jd ayah
da tunangan org...huhu


tgok tu..auuu
seksi la Damia...nampak peyut,nampak pusat uuu...


Damia nga Nik
dorg ni glir2 dukung Damia
Nik plak raye ni kwen...wah..nnt xlame lg dpt bby jgk la tu..yeay


awat wat muka mcm tu dik...:p

1 comment:

  1. aku sama anak aku ellesya tue bleh jln baru aku bwk mai opis tue pon sbb urgent.. klau saja2 mmg x bawak la, kang x pasal2 kena marah ngan bos... mana bleh bwk anak g opis kan.,
    emir dh smpi opis aku sabtu lps tue pon x msk opis dok dlm keta ja sbb aku juz nak drop buku ja hahah

    ReplyDelete

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)