Tuesday, August 7, 2012

-: Damia balik kg Tok :-

Assalamualaikum

Jumaat lepas incit hubby dtg amek aku n Damia balek AS
Senin kmarin kn cuti Nuzul Quran
so,dpt la kami berbuke pose same2 nga family belah sane
sambil2 tu nak kne cucuk Damia yg 5 bulan
jom layan Damia yg tertukar puting nga adik abang (si kembar)
truk btol si kenit ni,blh plak tertukar puting
padahal puting dia kaler merah
elok plak dia amek2 puting org n trus landing atas bantal dia
thn trus tido...baik punye..hehehe


ni la dia si Damia yg  xtau malu isap puting org len pastu dgn slamber dia tdo elok kat tilam dia...hehhee
time ni ktorg baru lepas mkn buke pose
ayah dia da g terawih ms ni,so xsempat la dia tgok anak kesayangan dia isap puting org
lps tu cepat2 la snap pic dia nk bg ayah dia tgok sendiri anak dia yg muke slamber..hahaa


slamber je kn dia
baik punye port...huhu


muke slamber jek dia
si abg plak gelak je nengok si Damia duk isap puting dia
da abg duk sebok duk isap botol susu plak
tu yg Damia ade pluang nak amek yg abg punye..
dia xleh la nak amek yg adek punye sbb ms tu puting adeknye duk kat mulut...hehhee


lepas2 abg adek balek
aku try letak plak Damia kat dlm buai ni
hehehe...mule2 dia diam la kejap
lepas tu mula la dia nak membuas
nak meniarap


muke slamber jg
muke org xpenah naek buai..ahaks
sbnrnye aku xpenah aja Damia naek buai
ayahnye pon xbg aja naek buai sbb katanye ssh nak jln nnt kalu da aja tdo buai
Alhamdulillah,Damia dr lahir dan sampai skg dia ok je tdo kat bwh (^__^)




muke takut bile aku bangun
dia ingat aku nak tinggal dia la tu..hehehe


bile dia da mule nak membuas
aku pon letak dia cenggini sblm dia trun dr buai
hehehe...suke dia sbb xbiase men cmni
salu duk bw dia g PG dia tgok2 je org len maen buai
arini dpt la dia merasa maen buai....muahh


xleh duk lelame coz MIL da bising
dia xbg aja duk camtu coz tkut tjtuh katanye...syg jgk kat cucu dia sorg ni ye..hurmmm


dia ckup suke la bile ibu dia duk amek gbr dia
da xleh nek buai....tok dia nak pegang plak
aku bukan tnk bg MIL pgg Damia tu
tp aku kesia coz Damia tu kn besau
tkut dia xlarat je nak pgg...huhu












##seronok jgk dpt buke pose same2 reramai,ktorg bakar dgg kamben,ikan msk steam,tomyam cmpur,cendol,mtabak,ikan bakar n mcm2 lg...memg byk mknn ptg tu..huuuuuu##

No comments:

Post a Comment

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)