Thursday, August 2, 2012

-: Bila ayah jaga Damia...:-

Assalamualaikum

Semalam aku xanta si Damia ke umah ibu dia
macam biase,aku sebok2 duk siap2 nak g kje....time tu jgk la dia pon sebok nak bangun,nak susu...hehehesaje je dia
bile da pegang dia,ms tu lebih skit la jdnye
ni cite kmarin...aku angkat dia mcm biase la nak cepat2 g anta n nak g kje
tetiba incit hubby plak ckp
**xpyhla anta adik umah pengasuh,abg jage la adik arini...tp pkul 3 lbih ija kne balik tau..pkul 4.45 abg ade kje (main golf)...slow je tang main golf tu.Dan la tu bulan2 pose pon nak main**
aku pon ye kn la..erm
korg tau x?balik buke2 pintu je.....
huaaaaaa

da jd mcm kapal pecah
hahaha...tu mcm penghadang la tu kiranye
ayahye tatau lg yg Damia blh panjat bantal2 tu.hahaha


abes kusyen di angkutnye ke bawah


port baik punye
siap jatuhkn langsir lg....hehehe


muka Damia seharian duk nga ayah dia..huaaa
berseri2 sokmo dia ni





wat muka kesian plak dia
korg mesti paham kn ape yg dia nak
da pandai wat muka da dia skg...hehehe


sblom aku bg dia susu botol,aku BF dlu
alhamdulillah stakat ni dia masih nak lg..^___^





muka hepi sakan la dia kmarin
yela,dpt duk nga ayah dia
anak ayah la katakn..hurmmmmm

1 comment:

  1. biasalah..kalau ayah jg anak..mesti dia tido..

    tapi damia mmg comel...geram pipi dia..

    ReplyDelete

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)