Wednesday, August 8, 2012

-: Damia khusyuk lyn Upin Ipin :-

Assalamualaikum

Bile Damia da pndai tgok tv aku n ayahnye la org yg paling hepi
yela...mane xnye...semakin hr semakin cerdik dia
dia suke tgok spongebob,upin ipin,berita,sukan2
kalu tgok tu...xpyh panggil dia
memg dia xkn layan
ko tunjuk la susu ke,ko ckp la nak tinggal dia ke...sume dia xheran...hahaha


haa...ni la upin ipin yg dia suke tgok
agaknye dia suke sore upin ipin tu kot
aku pon suke tgok katon ni...hehehe


spongebob ni pon kalu dia tgok khusyuk jgk
asek btol dia nengok spongebob
tp ckit2 lg tnk la sgt aja dia nengok katon2 ni
bukan ape,tkut nnt dia terbiase je sampai besau
huaaaaa...



ibunye pon suke jgk tgok katon ni...hurmmm


tgok tu...asek kn dia
sori...seksi plak dia
nak mandikn dia,pastu terpakse la lyn dia jap
bg dia tgok bg abes upin ipin tu dlu
bru la blh mandikn dia..^__^


tgok tue...sampaikn trangkat tangan2..egheee
Damia ni suke jgk pegang napkin dia
kalu dpt pgg tuala dia pon mcm tu jgk
tnk lepas la dia..sure pgg kuat2
abaikn je umah yg bersepah tu ye
almaklumla...balek jrg2 skali je tetttttttt


ni kes tgok sukan
time tu berita sukan...suke la dia nengok


ibu dia duk snap pic dia pon dia xlyn
da panggil byk kali pon xkalih jgk
mesti dlm ht dia kata
"apela ibu ni...asek kacau adek je..adek pon nak jd pemain badminton jgk biler besar nnt...eghehe"




hoho...ni la baju baru Damia
korg tau x..ni ade kakak opis aku yg jait
ni klu korg nak tau...lebihan kain telekung aku n mak yg dia jait
kak Miah ni jait 2 pasang
spasang dia guna kain telekung aku
dan spasang lg dia guna lebihan kain yg buat tuk mak n mak mtua aku..hehhee
yg kat atas tu lebihan kain telekung aku..huhu


dan yg ni lebihan kain telekung mak n mak mtua aku
kain ni aku beli tuk mak same ngan mak mtua


ni la 2 pasang baju utk Damia
blh la pkai raye nnt
sambil2 tu nak suh adik tlg jaitkn manik2 skit kat baju tu
bg naik seri skit...hehehe
sure cntik bergaye Damia di pg raye nnt
sbnrnye tema kami thun ni merah & ijau
nak tgok gbr Damia pkai bju ni?tguuuuuuuuuuuu..lepas raye aku haplod eh..huaaaaa.xsbr kn




semalam da try pakaikn Damia bju2 ni depan ayah dia
ayah dia ckup suke la anak dia comel..hehehe
dia pon ape lg...ketawe ngekek2 la dia
dia kn jnis yg hepi go lucky
murah senyuman
**agaknye ms aku peknen kat Damia aku suke renyih kot...ngheeeeee**
opssss...renyih tu kot utara kot = suke ^___*
nnt nak jait letak labuci,manik2 kiut
nk bg nmpk lg comel baju tu..
pastu plak pkai kasut comel dia tu
aummmmm...xbsrnye nk tgok..muaaahhhhhhhh


2 comments:

  1. comelnya dress damia..
    cantik pulak tue..
    kalau budak memang suka tgk upin ipin kan..
    dania tue dari kecik sampai sekarang.. tak jemu2 layan upin ipin.. dah pandai cakap sekarang, semua diolog die ulang.. huhu..

    ReplyDelete
  2. anak siapalah tu yer,..hihihi..suka tgk upin ipin yer...sama ngan kak mia..sampai mama dia nk tkr channel pun xboleh....
    cantik gaun..

    ReplyDelete

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)