Wednesday, July 4, 2012

-: Sape jage sape ni??...:-

Assalamualaikum

huhu..tajuk mcm ape tah
ahad mgu baru ni kami lunch kat ayam penyet kat AS
skg nak g memane memg ssh ckitla
paham jela ye...ade anak kecik ni terbatas ckit la
kalu da besar2 ckit okla kot ^___*
memula nak g,belagak dia...
nak jage sendiri anak
beriya2 suh aku tinggal si Damia kat opis
katanye "tinggal adik kat opis.Xpe,abg jage adik.
tinggal beg susu adik...ija bw Balqis,Ida,Pinat g mkn skali"
ape lg..letak Damia kami pon trus ke AP
aku sangkakn ok la kot si kenit tu duk nga ayah dia
tdo la tu agaknye dia...:)
balik2 je dr lunch...aku skodeng tgok dorg watpe



ewah2x..syioknye ayah dia
siap silang kaki lg
anak tido ke x?
abaikn ye brg2 kat blakang tu
opis da mcm tongkang pecah,...hahaha



lame gak aku nga si Nani duk ngintip dorg
aku tgok kepala Damia gerak2,tercungap2
ayah dia diam je...korg tau x ape jd?


ni dia...terkjut dorg bile aku buka pintu
Damia xtdo,ayahnye yg tdo
jdnye si kenit ni la yg jage ayah dia tdo
tgok tu,puting terbalik pon xprasan da
hahaha

2 comments:

  1. hahaha....
    g2 la nasir pon dlu, tp anak no 2 aku ni x nmpk lg la.. masa ellesya dlu ya, ellesya yg jaga dia hahha

    ReplyDelete
  2. hihihi kelakar pulak baca...papa tidur ya kasihan kat damia..

    ReplyDelete

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)