Tuesday, July 24, 2012

-: Jom layan novel :-

Assalamualaikum

Alhamdulillah,arini da 4 hr umat islam berpuasa...
Alhamdulillah jg coz dikurniakan sorg buah hati  yg ckup2 memahami n ckup baik tuk kami b2...ckup baik tu maksud aku xbyk peel..
dpt la jgk buat sunat terawih even pon kat umah je...:)


muah...syg kamu selamanye dik (*_____-)

oke...korg suke bc novel x?
aku xbrape suke sgt pon..tp kalu g kdai buku 2 biji wajib beli novel...hehehe
xbrape suke ke mcm tu?!!!
jom lyn novel baru ni plak...
padahal kat umah mgu lepas bru beli 3 bijik novel yg blom dibaca lg..huhu


(NOVEL TERBARU) BUKAN AKU TAK CINTA - Qash Irdina

Tengku Dania dan Zaharul Ashriq, ditemukan dalam situasi yang masing-masing tidak menduga. Pertemuan demi pertemuan itu buat hati saling terpaut. Buat perasaan saling terikat. Namun, jodoh Zaharul Ashriq sudah ditetapkan. Dia mahu dijodohkan dengan Elinawati Maria, anak kenalan ibunya. Seboleh mungkin dia membantah. Tapi, setegas itu juga ibunya memaksa.

“Awak sanggup buat apa saja untuk saya tak? Untuk cinta kita.”
...

Ya. Demi cintanya buat Zaharul Ashriq, Tengku Dania rela menjadi orang gaji di rumah kekasih sendiri. Tujuannya hanya satu. Hanya mahu mengambil hati kedua-dua ibu bapa Zaharul Ashriq sekali gus kesemua keluarga lelaki itu.

Saat hubungan semakin mekar mewangi, badai datang melanda. Farah Diana wujud menjadi dalangnya. Pinangan Zaharul Ashriq terpaksa ditolak Tengku Dania. Dia dibuang keluarga. Dia dibenci Zaharul Ashriq. Dia hilang segalanya sekelip mata.

“Saya cintakan awak sepenuh hati saya. Saya rela awak bencikan saya. Saya rela kalau awak tak cintakan saya lagi. Saya rela kalau awak tak mahu pandang wajah saya lagi. Tapi, jangan tinggalkan saya.”

Mampukah Tengku Dania menghadapi dugaan yang melanda? Siapa sebenarnya Farah Diana? Atas alasan apa Tengku Dania terpaksa menolak pinangan Zaharul Ashriq? Mampukah Tengku Dania kembali ke pangkuan keluarganya? Mungkin, inilah aturan Tuhan buatnya. Menjauh, bukan bermakna tidak sayang.


boleh la g popular wiken ni...huhu



##Perempuan yg plg jahat adalah sorg is3 yg menduakan suaminye,ade kekasih gelap(main kayu 3 senang cite).Bile ade kekasih,mula la nak buat jahat.sanggup tinggalkn rumahtangga yg da lame terbina semata2 nak kwen nga kekasih hati baru.Sanggup lari rumah n beria2 mintak cerai.Bila da bercerai,blh plak duk mengata,canang bks laki sendiri.Yg xblh tahanye...da kwen nga kekasih baru tu n sah da jd bini kekasihnye tu,tetiba blh plak kontek bekas suami tanye mcm mane nak patah balik....korg rase pmpuan jnis ape ni ye?!!##

1 comment:

  1. alahai tomeinyer dier...
    aduyai x suker la citer g2, x kira la realiti @ fantasi.. kejam3 :)

    ReplyDelete

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)