Wednesday, July 25, 2012

-: Damia ~~fivemonth :-

Assalamualaikum

Alhamdulillah...arini genapla 5bulan si kenit ai ni..
makin besau makin cerdik da skg
petang smlm aku sebok2 kat dapur nak siapkn juadah nak buke pose
dia plak sebok duk golek2 bdn dia kat lantai
korg tgok tu si kenit ni skg da blh kemane saje
golek sane,golek sini
pantang letak dia kat tilam
nnt kompom tilam ade je kat ctu...tp dia tah kemane
bahaye btol klu tgl dia kat atas katil sorg2
skg da kne tdo kat bwh je
dahla aku ni jnis tdo mam_ _ _...haishhh,risau btol


tgk la ni...aku baru je masuk dapur
dia da sampai sni...hehehe


bile dia prasan aku duk curi snap gbr dia
sakan plak dia gelak
ingat aku nak amek dia la tu..:p


idup dia asek nak gurau je
klu ade org lyn dia ngekek2 la dia gelak
xreti duk diam lgsung


aku curi snap pic dia dr jauh
klu dekat2 nnti dia nak bgun...ingat nak amek dkung dia la tu






 tgok la tue...
td kiri...ni ke kanan plak
kjap je letak dia kat tilam
tgok2 da ke hjuns sane plak
hehehe...notti kn Damia skg


dia da mula wat muka notti dia...hahaha


 muahhhhhh...




xde mood lg...
sbb angkat dia ms dia nyenyak tdo
nak anta g umah bbysitter dia


 bile tunjuk gbr dia n ayah dia baru snyum...pandai ek


ibu akan sentiasa mendoakan yg terbaik tuk adik...muahhh
harap Damia akan jd anak yg solehah utk kedua ibubapanya nanti dan menjadi hamba Allah yg berguna di dunia n di akhirat...insyaAllah



##kalublhnakajebalikcepat2duksanenakidupbersamasamasamabesarkananakTpapakandayablomaderezekikamilg##


1 comment:

  1. aku ingat damia 4bln, tue aku terkejut dia dh nk angkat bdn.. ok la tue, rasanya normal kan.. hg beli walker bila agak2 dia dh bleh duduk.. sng dia nk kesana sini..
    hg panggil adik ke kat damia.. x nk kasi dia adik lg pas ni heheh :)

    ReplyDelete

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)