Monday, July 30, 2012

-: Ahad yg kecewa...huaaaaaa :-

Assalamualaikum

Kmarin konon2nye nak kuar g Plaza Alam Sentral
saje nak jln2 sambil2 tgok2 bju raye adik
klua umah dlm kul 11 lebey
sampai2 plaza da tghr...kami duk jauhkn
sampai2 je,masuk basement parking
aku rase la lebey 10x aku pusing2 cr parking...huh
full
ms tu emmg da rs muak ah nak pusing2 lg,tp kesian kat damia
aku cube pusing lg...dlm ht **mane la tau kot2 ade org nak kua kn**
last skali,terpakse akur jg
dgn kecewa aku cuba coolkn diri sendiri
g tmpt kaunter parking
dgn nada geram
aku : nak tnye ckit ni,klu masuk2 dlm ni tp tetibe xde parking,sume full cemane eh?nak kne byr jgk ke?
bdk kaunter : mane sy try tgok tiket dlu
aku : tq...:)
last2 kami b2 singgah lepak2 kat umah kazen kat seksyen 24 jela
duk lepak ctu sampai kul 4...lps ni nak g pasar ramadhan kat alam megah plak
nak mkn nasi kerabu kakak montel tu
nasi kerabu dia aku memg suke
memg citerase aku la dia msk
sampai2 pasar ramadhan alam megah dlm kul 5ptg
org jgn ckpla...ramai sokmo kat pasar tu
mcm2 jenis kuih muih,lauk pauk ade
alangkah kecewanye skali lg
akak montel xde jual nasi kerabu ptg tu
hadoi...terbantut selera nak buke ptg tu..:(
so,try la nasi kerabu org lain plak
amek nasi kerabu+ ikan kembong msk percik
lepastu beli popia goreng,
xlupe jgk bontot ayam madu kegemaran aku...mabeles abes la 5 cucuk aku tibai sorg2..:p
kmarin layan damia je


hepi sunggoh dia bile letak dia sandar kat kusi..


wat muke tkejut plak da


sakan nampak,geli ati eh dpt g jln pasar ramadhan td
sampai tarik2 baju gelak nak tutup mulut la tue


wa...arini genapla umo saya 5 bulan 4 hari...hehehe
da beshaa kn shayeee


awat wat muka lagu tu dik...(^__^)


pmplet astro?
kat umah blom lg psg astro
xdan lg nak g kdai
ritu da tnye kat kdai letrik tu,tp dorg ckp lmbt...sampai sbulan
pastu trus jd mls thn smpai skg blom lg peginye...
nak tgok tv3 memg xde lgsung,adepon suare je
mntenen byr mhl tiap2 bulan,tp signal xdpt
geram btol

O O...da nyenget da dia


adik syum mcm ni lg la ayah xtahan
duk sane mcm nak dtg ari2 je...
klu mms kat ayah bertambah lg la rindunye...


muka otai Oooo...
bdk noti nga drumsticknye...aummmmmm


1 comment:

  1. drumstick dier tuh kalo auntie dpt la..
    grrr aum3 ^______________^

    ReplyDelete

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)