Monday, June 18, 2012

-: Damia dhujung minggu :-

ASSALAMUALAIKUM

pg minggu yg membosankan
tetiba rs mcm nak mkn pulut doyan jek
arini adik cuti,so suh dia g beli doyan & santan kat giant
aku plak cepat2 tanak pulut
xcited nak mkn pulut doyan pg2 lg...huhu
sblm tanak pulut,aku da siap2 mandikan si Damia dlu
yela,dia nak kne mandi pg2
kalu x,dia nak mragam jela kje dia...:)
adik balek dr giant..alangkah keciwanye aku dia bw santan je,doyan xde
katanye doyan xde,kdai doyan xbuka lg
mebe lambat ckit arini
pulut da masak,santan da ade,doyan plak xde
sblm btolak ke umah kak Diah,
ajak adik teman g tgk doyan kat jln blakang nak g epot (skypark)
Alhamdulillah,syukur sgt2 dpt la jgk mkn pulut doyan hujung mgu ni...hurey
kedai doyan baru buka ms tu...huhu
siap beli doyan,anta adik balek then aku nga Damia trus ke Saujana Putra
adik nak kne g Shah Alam,so dia xikut kami

salu wat muke terkejut si Damia ni

 

muka ngantuk bile lps2 mandi
tgok mata dia,membulat duk tgok puting dia

 

mcm ni la Damia
ngantuk sgt2 la tue...dia memg xleh nak kalih ke lain
so,nak kne jage2 la tkut dia lemas

 

aku panggil pon xdgr da dia...


bile aku nak angkat dia bg tdo btol2
mula la dia nanges
yela,mana taknye org duk syok2 tdo nak kacau plak..hehehe

 

bile dia nanges skg sng je
tanye dia "sape name kakak adek?"
sebut je name kakak dia
trus dia senyum
sbnrnye yg dikatakan kakak dia tu anak pengasuh Damia
name dia Amanina
bdknye kecik molek,rambut kerinting,gebus

bile dia da ok
kje dia snyum jela...hehehe


duk cube nak dptkn puting dia jgk tue..
abes da kain ditarik2nye


muahh...:)








prasan x kat bwh ujung mata kanan Damia ade bijik merah
ms amek dia dr uma pengasuh tgok2 da ade
agaknye kene geget nyamuk la kot...:)

2 comments:

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)