Friday, June 22, 2012

-: chocolate cake :-

ASSALAMUALAIKUM


Sebenarnye ade cite disebalik kek ni...hehehe
da lame aku duk ngidam kek ni sbnrnye
ms tgh peknen kat si Damia lg..
ms tu sminggu dr trikh due aku
doc da bg mc sminggu awl..hurey la aku T____T
balek AS bosan ckit coz kat sane xde org kat umah
seb bek la org sblh umah kdg2 on wifi dia
so,dptla aku tumpang skali ber"internet"..hehehe
aku pon ape lg,cpt2la on my lappy
saje nak tunjuk bg incit hubby tgok kek yg aku nak mkn tu
Ida ni slh sorg staff Yuscon :)
incit hubby suh aku kol sendiri
btau kek mane yg aku nak mkn..nnti dia g amek
huaaa :(
xmau ah...segan,aku ni kn pemalu skit orgnye..ahakss gedik **masukbakulangkatsendiri**
tup tup 2 hr lepas tu aku selamat bersalin kat Damia
so,xsempatla nak mkn kek cokelat ni..sian kat Damia sob sob :(
now...alhamdulillah,even pon xdpt mkn ms peknen dlu
arini aku bg Damia rase ckit kek tu....hehehe
Ida ni memg pandai buat kek..korg suke kek x?
intai2 la blog dia...kat sane byk kek2 yg dia da buat
memg sume mabeles... huhu
klu korg nak order blh...opssss tp belah2 area AS je..:)
ni incit hubby aku ssh2 bw dr ASto Kl..huahaha
nwy...tenkiu ya incit hubby coz sudi bw kek dr jauh2 n present tuk kat kat cni :)



2kg Chocolate Cake wit fresh fruits
to Ida...tenkiu 4 da cake
sedap kek ni,nnti nak order lg eh..:)

erm...nyum2
xsbr nak balek mkn ptg nnt
pg td dpt rase ckit je...jilat2 jari


xdan nak snap bg elok2 skit
duk kalut2 nak  kje kn
nak anta Damia lg...
tp sempat jgk la potong sparuh bw g opis,bg kat kak Lyn (bbysitter Damia) skit
then tinggal kat umah skit
xsbr nak balek umah ptg ni..duk tringat2 kek kat dlm peti ais tu..
**sure kenyang abes mlm ni xpyh mkn nasi lg **

ni cite ptg kmarin...huhu
smpai2 je umah aku trus letak Damia kat atas tilam dia
nk kunci pintu,letak brg2..
senyap je dia xde bunyi ape
tu dia...tgok2 dia da tido upenye


tgok tue...ngntuk sgt la tu kalu da sampai jd mcm tu


aku kejut dia su tido elok2 skit
tgok tue,da xlarat sgt da nak angkat muka


aik...tido balek plak dia


tgok tu...dahla idung tu sedia penyet adik oi
nak bg lg penyet ke adik?
bleh plak dia tido kat benda alah tu...ish2


aik....tgok tuh,dan lg dia kalih ke lain


hoooyeh...rileks
bile aku angkat je Damia nak bg tido elok2
trus dia jage xmau tido lg dah
mcm ni tergendala la xtvt aku mlm2 jumaat ni :p
haish...korg jgn pk lain plak tau
maksud xtvt aku tu mcm biase la
rutin harian aku la bile balek kje
sampai2 je kat umah..nak layan si kenit ni dlu,main2 nga dia
pastu bile da lepas magrib nak kne bg dia tido plak
ms dia tido tu la aku nak mandi,solat,mkn,cuci kain,kemas baju&brg2 dia tuk esok,mop2 lantai skit,iron baju kje esoknye..then baru la bleh lelapkan....Zzzz
haa....mcm tu la rutin harian aku ari2 bile balek kje opis
sweet kn :)

No comments:

Post a Comment

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)