Monday, June 4, 2012

-: Ayam penyet & Big Apple :-

ASSALAMUALAIKUM

wiken kami kmarin
di
The Curve & UO
xckup jln2,shopping2 kat sane
balek2 kami singgah lg kat Giant besar  KD
sampai terberak2 si Damia..hehehe

 
ha....ni la tempat yg 1st kami terjah bile sampai2 je kat UO
COACH
brand peberet aku
time ni ade less 40%
tp sygnye beg yg aku duk nak tu xde less
huaaa :(


kat ruang legar ground UO
ms tu ade jual2 brg bdk2 BARBIE
suke sgt kaler2 pink ni


 
sweet sgt..:)


kami..:)


sweet kn..memg chantek seh
geram nengok kaler pink ni
ase mcm nak amek je bwak balek sbijik love pink tue
chomel sangat..

 
da abes pusing2,shoping skit2..#kopakduitdlmwallet# :P
ni tmpt las kami
Big apple
ni tmpt wajib kami singgah kalu x SR
donut ~ my peberet
#moodteringatkatseseorg#
byk kenangan nga donut ni
muuuuahhh...:))


sementara duk tunggu oder kami sampai
bg si Damia ni mkn kenyang2 dlu
lepas ni ibu dia plak nak me*****k
huaaaaa


tgok tu...nak pegang sendirik
xmau bg ibu dia pegang da
belagak btol
ingat dia da besar la tue..hehe

 
mata tu asyik sgt duk tgok signboard ayam penyet kat dinding


ok...Damia da tdo :)


tgok tu tgn dia
mesti nak kne pegang something jgk


 
dan...
makanan kami pon da sampai
sirap bandung & lime juice
nak cite ckit psl sirap ni
aku ms peknen kat si Damia dlu
everytime,everyday mnum air sirap
dlm peti ais kat uma wajib ade sirap ais...
tgh2 mlm pon bgun mnum sirap ais...hehehe
time g mkn kat lua pon mesti oder sirap ais
sampaikn incit suami ckp
"kalu stakat nak oder sirap ais bek xpyh...oder la air len,
nak mnum sirap kat uma pon blh"
hahaha
 
nasi ayam penyet da sampai
ternyata kesedapannye xleh nak tanding ayam penyet yg penah aku mkn ms g Aceh dlu
kdai ayam penyet kat Aceh memg mabeles ah
skali mkn sampai 1 mgu lekat kat tangan sambal blacan
huaaa
memg mabeles sunggoh ah
aku tingat sampai skg
nak2 lg ayam lepas...huaaa
pedas gler


ala...Damia da bgun la plak..huhu
tgok mata dia tue
tliur nak mkn nasi jgk la tue
si Damia ni xleh nengok org mkn
kalu dia nengok org mkn mula la mulot dia terkumat kumit
nak mkn jgk...
kalu ckit lg ni tatau la cemane dia
 

ape la 2 branak ni duk tengok
oppsss...lupe nak cte
kat table sblh kami ni ade abg JAMBU
dorg b3
mula2 masuk tu aku hengatkn jantan sejati
tp bile dorg ckap2
umang aii...pon*** upenye...sowi ye bang..hehehe
nauzubillah
si Damia ni lg 1 suke buat bulih liur
abes da rambut aku ni gugur
adoiii
suke sgt dia


Waroeng Penyet
memg penyet ah...2x Damia penyet ritu..huahaha
 
ms otw nak ke parking
cik nani ni singgah plak beli buah
nmpak x yg pkai baju kaler putih tu
tu la dia cik arni hani
geramkn nengok anggur tue..
mmm...nyum2x

 

time duk tunggu cik nani pilih2 buah
aku dudok jap kat tepi2 kolam tu
bg ilang penat jap...mkn da spinggan td...huhu
aku suke landskap ni
chantek sgt
nnt kat uma baru aku nak buat landskap cenggini jgk ah..
da lame bkenan
#moodbranganjelebey#

No comments:

Post a Comment

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)