Tuesday, May 14, 2013

Terperangkap dalam bakul

Assalamualaikum

Da lame xpublish n3 kan
ni cite mgu lepas,masa ni aku mandikan dia awal dari biasa
biasa tu bukan ape,baisanaye kami mandi sama2
kalau aku mandi tinggalkan dia sorang2 diri alamatnye abes barang aku dia kemas...ngeeee
lepas mandikan dia cepat2 aku solat magrib
alih2 aku siap solat,tengok2 dia da kepala kat dalam bakul kain
dia suka sangat main bakul ni
yang selalu jadi mangsa ialah alat2 mekap aku
dia suka angkut barang2 aku masuk kat dalam bakul ni
dan pernah skali aku tercari-cari kat mane la letaknye losen aku yang kat atas meja
dekat 2 minggu jugak la aku duk cari xjumpa2
last2 jumpa kat dalam mesin basuh...miahaha
ni ha dia keje si Damia



Lepas tu plak ni keje baru dia
masuk kepala dalam bakul then xreti nak keluar balik
lepastu meraung2 nanges nak keluar...hehehe


nampak x kat tangan dia duk pegang toner aku
dia memang suka sangat main barang ni
skang kalau nak basuh kain kene keluarkan sume kain2 dalam bakul,kene check ape yang ada dalam celah2 kain tu
kadang2 selipar pon dia angkut letak dalam baldi kain dia
kang xpasal2 ade pulak aku mesin kain dengan selipar...miahaha



dan sampai la ke tempat aku dia pusing2 nak keluar xleh
last2 aku kesian tengok dia duk nanges meraung2
then lepas siap da siap2 aku amek gambar send kat ayah dia...hehehe
aku yang send aku lak yang kene marah...huaaaaaa

Duk lame kemudia tu aku bagi dia minum air
kesian kan da nanges berpeluh2
lepas je aku bukak dia dari bakul tu,aku suh dia masuk balik terus tanak dia....takut la tu
oleh kerana takut aku marah lagi,dia minum air tu abes stengah botol tu...T____T
haaa....tau pon takut,lain kalu jangan main lagi...ngeh



No comments:

Post a Comment

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)