Thursday, November 1, 2012

-: Akhirnye dpt jgk...:-

Assalamualaikum


ni cite 3 mgu lepas
ms ni g jenjln kat OU...saje nak carikn baju damia
tetiba plak teringat benda yg aku duk nak sgt...iaitu mop lantai...hehehe
mop lantai ni memg aku suka sbb senang sgt nak guna
xpyh nak pusing2 rambut dia..hahaha
juz letak kat dlm tu pusing tekan dgn kaki jek
jakun btol...ngeee
sbnarnye aku da byk tempat survey mop ni
mula2 tu aku da tgok kat cosway
regenye murah 2x ganda nga mop ni
tp kerana duk nak jgk yg ni...abaikn jela yg lain...amek jgk yg ni..hehehe


1st time aku letak damia kedepan mcm ni
da dia duk nak meniarap sgt,so ayah dia suh letak ke depan
bg dia tengok org kat depan
aku xbrape suka sbb xnampak dia kn...ngeeee
ouchhhh....nampaknye dia memg excited btol
suke sgt bdia dpt duk kedepan mcm tu
dia siap tanak sandar lg...risau takut jatuh je
dia ni memg brani btol...huhu


tgok r tuh...terpaksa la sendal bantal kat blakang dia sbb xmau bg blakang dia lenguh


memg easy pon..hehehe





tempat nak pijak tekan kering pon agak tahan jgk la


memg aku suka sgt guna mop ni :)

No comments:

Post a Comment

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)