Wednesday, May 30, 2012

-: Cuba untuk berdikari :-

ASSALAMUALAIKUM



Semalam aku baru jek pindah uma
sedey sgt2 nak pisah nga kwn2 uma
tp apekan daya,terpakse la pindah
aku kne sedar sape aku skg
aku da is3 org,mak org....hurmmm :(
takan nak usung ank kecik duk uma bujang
serius,aku sedey sgt
da 8 thun aku nga roomate duk same
kami da mcm adik bradik da..
sedey yg amat
kalu dlu masa mula2 masuk kje kat TM
aku da cuba pindah uma lain
sbb nak ulang alik kje jauh
tp aku sempat duk sbulan jek
tu pon duk jarang2 jek
balek tdo uma lame jgk
wiken jek wajib ade kat uma lame
mcm xdek uma lain jela cenggitu
aku memg xbleh blah duk nga org lain
ckup sbulan jek,trus angkut barang balek
pindah duk uma lame balek
lawakkn aku....hehehe
agaknye aku ni jnis xsuke tukar2 kwn bilik
roomate aku ni pandai masak,
pendiam,
xkecoh,#xmcmakunikecohbaran#
xsuke amek tau hal org,
xbyk cakap,
senang tuk berkwn
aku suke kwn nga dia
tats y la kami dpt bertahan lame kwn
semalam masa nak pindah
sedey giler
tatau nak ckp ape nga dia
serius,aku memg xleh tgk muka dia
maap ye,
bukan aku xnk tgk muka dia
tp aku xleh tgk
sedey sgtkn
yela
mane xnye
da 8 thun duk sbilik
mkn same2
masak same2
kje same2
ssh same2
kami da mcm adik bradik da
nak buat mcm mane
ikutkn aku nak jek duk lg kat sane
tp...
biler memikirkan aku ni da ade anak kecik
nntikn xde privacy plak dorg
yela
dorg mestila nak privacy
balek kje penat2 nak relax
bukan nak dengar suara si kecik nanges..
hurm..
apepon..thanx a lot ye pren
harap hubungan persahabatan kita xkan putus
:)



No comments:

Post a Comment

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)