Wednesday, March 30, 2011

-: Bertambah tambah tambah........:-

Entry kali ni aku cite ckit sedey rini..

Sedey sgt2 rini bile ade kwn Bulan tnye aku

Leen : Sy nak tnye awk ckit blh x?
Aku : Blh je,nak tnye pe?
Leen : awk ni tunang Bulan ke?
Aku : awk tau dr mane?
Leen : Sy tgk yg awk "like" kat gbr Bulan,sy kata sejuk perut bakal wife ko Bulan lau dia tgk gmbo2 kt tempt yg terindah ni.....
Aku : owh...
Leen : Sy tnye btol2 la ni,awk ni btol ke tunang Bulan?awk pon nak berahsia cam Bulan jgk ke?
Aku : Eh mane de...sy kwn2 jela nga dia.Awk tau dr mane Bulan da tunang?
Leen : Sy dgr dr kwn2 dia jgk...Btol ke?
Aku : Mane la sy tau...dia xde ckp pape pon nga sy.
Leen : owh yeke..maaf la kalu salah org..
Aku : Xpe..sy kwn baik dia je..
         Nape awkxtanye dia sendiri?
Leen : Erm...Bulan tu kuat berahsia...kalu tanye dia memg ssh la,takan dpt tau la jwpannye
Aku : Owh yeke..same la.dia kwn nga sy pon xpenah nak cite pape
Leen : Da lame ke awk kenal Bulan?
Aku : xdela,baru jgk...lebey 2 thun baru
Leen : Camne awk leh kenal Bulan?
Aku : Owh...sy kenal Bulan ms dia dtg kenduri kwen kazen sy..lps tu ms kenduri tu kazen sy kenen2 kn la 
          Bulan kat sy..tp ms tu sy jual mahal.tanak kenal..GEDIKSSS...
Leen : Owh camtu...Awk da kenal family Bulan?
Aku : Blom...anak buah dia kenal la sorg dua.Ritu penah dia ajak g umah akak dia,tp sy tanak.Sy segan la
          nak g rumah akak dia ms tu.Nga mak dia pon dia penah ajak jumpe,tp sy tanak.tah nape tetiba lak sy
          jd segan.Ktorg kwn2 camtu jela..Sy ni xlayak utk Bulan,sy bukan taste Bulan
Leen : Nape lak awk ckp camtu?
Aku : Yela,mane la Bulan nak kat sy ni...da la org kg,ssh lak tu.kje xbgus.Mak dia mesti la nak menantu yg
          bagus
Leen : Owh camtu,camne lak awk tau yg mak dia memilih?
Aku : Sy tau la ckit2...cara Bulan cite psl family dia pon sy da blh agak yg mak dia memilih
Leen : Owh ok2...sy pon ade dgr jgk yg mak Bulan camtu,memilih ckit orgnye.
          Tp xpe,anggapla dia bukan jdoh awk.Mebe org len lg lebey baik awk akan jumpa selain Bulan.
Aku :InsyaAllah
        Leen ni duk dekat umah Bulan ke?
Leen : Xla...umah mak Leen je kat umah Bulan,Leen duk jauh dr umah mak.Dlu Leen skola skali nga Bulan.

No comments:

Post a Comment

thanks sudi baca dan komen kat blog ni :)